Asterion Wiki
Advertisement
Cizí postava
Zurkhen Černý
Rasa: Arvedan (drakočlověk)
Pohlaví: muž
Povolání: válečník, mág
Příslušnost: Východní říše, Černá říše, Kharovy državy
Výskyt: HM/ČT, KZO:SJ
Asterion

První z drakolidí, první mocí i postavením. Prastarý temný tvor bez skrupulí, ale také výjimečný stratég a schopný panovník. Neochvějně věrný svému pánu až do samotného konce.

Dítě dvou světů[]

V prvních letech zatím ještě poklidného soužití Arvedanů a vznešených elfů na Modrém měsíci se narodilo mnoho dětí ze smíšených svazků. Jedním takovým byl i Zurkhen. Jeho rodiče dali přednost životu stranou hlavních center civilizace, ovšem nebezpečná měsíční divočina se jim stala osudnou. Malý Zurkhen jako jediný přežil útok stříbrných pum, nebezpečných inteligentních predátorů. Zachránil jej včasný příchod smečky modrých vlků. Vlci se dítěte ujali a nějaký čas se o něj postarali, Zurkhen se dokonce spřátelil se štěnětem Braghou.

Černá dračí křídla[]

Rawlion[]

Architekt říše[]

Lendorská kampaň[]

Když pak Khar chtěl vyzkoušet tvorbu drakolidí Zurkhen byl jasnou volbou. Zurkhen se tak stal prvním z drakočlověkem, které Khar stvořil. Díky proměně a mutaci se mohl měnit v černého draka. Zurkhen byl vždy loajální vůči Kharovi a byl mu plně oddán. Proto mu též Khar svěřil správu nad jeho Kharovi državy za doby své nepřítomnosti v přírodní úrovni. Tuto úlohu Zurkhen plnil jak nejlépe mohl. Zurkhen Černý byl také jedním z nejmocnějších rituálních mágů všech dob. Shromažďoval okolo sebe všechny magiky klonící se k temné straně a s jejich pomocí prováděl temné rituály. V městě Rawlion měl své sídlo. Zurkhen byl zakladatelem tak zvané dračí letky. Pod jeho vedením tak vznikla snad nejsilnější bojová jednotka Asterionu. Ta byla tvořena mnoha temnými draky, kteří se za tu dobu na Asterionu zrodili. Odkaz dračí letky žije ještě dnes, a však jsou to jen trosky. Většina draků již zemřela stářím, v boji nebo dračí letku jako takovou zatratili, ostatní čekají než budou znovu povoláni do bitvy. Zurkhen měl i svého úhlavního nepřítele, tím byla Ugrien. Smrt mu však tato černá dračice nepřinesla, přinesl mu ji půlelf Erlam a jeho družina v dobách, kdy Zurkhen pobýval na Lendoru. Jeho vlastní zbraní Skřetí zlobou mu způsobil neléčitelné smrtonosné rány.

Advertisement