Asterion Wiki
Advertisement

Tajemný národ původem z Modrého měsíce, velmi vyspělý po kulturní i technologické stránce.

Dostal se zde do válečného konfliktu s rozpínajícími se Arvedany, ti před hrozbou vyhlazení prchli meziplanetární branou na Asterion. Skupina pomstychtivých elfů, vedená velekněžkou Ugrien, je pronásledovala a po zničení brány na Asterionu uvázla. Časem uzavřeli s arvedanskými Lordy mír a stáhli se do ústraní Dračích skal. Zde jejich komunita žije dodnes v téměř úplné izolaci. Ovšem někteří elfové skály opouští, vysláni plnit nejrůznější úkoly. Hlavním z nich je pátrání po zbytcích měsíční brány, touha elfů po návratu domů trvá již staletí...

O této rase se zatím ví jen velmi málo včetně jejího skutečného jména. Označení "vznešení elfové" vzešlo od lidí, kterým neušla jejich podobnost se světlými elfy. Jsou ovšem vyššího vzrůstu, pevnější konstituce (silou se mnohdy mohou poměřovat se Seveřany nebo krolly) a často vážného vzezření. Nesnaží se na sebe nijak upozorňovat, a proto o existenci tohoto národa má v současnosti ponětí jen málokdo.

O skutečných schopnostech vznešených elfů koluje řada dohadů, měla by přesahovat dokonce moc Arvedanů, byť je zcela odlišného charakteru. Jako jediní z obyvatel Asterionu dokáží do jisté míry ovládat moc času, dokáží své vědomí zcela přesunout do jiné epochy. Také tohoto umění mohou využít v boji, jak pocítili Arvedané.

Doposud zmínění zástupci:

Zdroje[]

Hlavní modul/Čas temna

Dech draka 2/2006 - Životní příběh Khara Démona (Jan "Čenis" Galeta)

Advertisement