Asterion Wiki
Advertisement

Rozpory císaře Ertarona a Khara Démona vyústily ve velkou emigrační vlnu. Khar odvedl své věrné na rozlehlý

poloostrov za východní hranicí Císařství a vyhlásil založení vlastní Východní říše. 500 let trvající konflikt obou zemí nesl označení Válka rodných.

Khar Démon se tituloval pouze jako vůdce a řídil říši zprvu přímo, časem delegoval řadu povinností na své generály a drakolidi. Jádro jeho stoupenců tvořili Arvedané, zejména spolubojovníci z Modrého měsíce i mnoho nespokojených s režimem Císařství. Ti ovšem byli ve značné menšině oproti příslušníkům pohanských kmenů, místním i příchozím. Tito lidé Khara uznávali jako ochránce utlačovaných a představovali tělo jeho armád. Časem se populace říše rozrostla i o skřety, jejich proměna byla urychlována pomocí speciálního lektvaru, jenž armáda dostávala na příděly.

O geografii říše mnoho zpráv nemáme. Strmé Hromové hory ji ohraničovaly ze západu. Jediným známým sídlem byla pevnost Obsidiánová věž.

Po definitivním pádu Aureanu a Císařství se novým centrem Démonových armád stala Černá říše za jižním pólem. Východní říše zůstala opuštěna v rukou zbylých pohanských kmenů. Její další osudy nejsou známé.

Zdroje[]

Čas temna

Dech draka 2/2006 - Životní příběh Khara Démona (Jan "Čenis" Galeta)

Advertisement