Asterion Wiki
Advertisement
Cizí postava
Ugrien/Igen-Ur
Rasa: vznešený elf (drak)/skřet
Pohlaví: žena
Povolání: kněz, mág, bojovník
Příslušnost: vlastní
Výskyt: HM/ČT
Asterion

Jedna z nejobávanějších a nejtemnějších postav v historii Asterionu je Ugrien Věrolomná, původem kněžka vznešených elfů z Modrého měsíce a, jak se traduje, první černý drak v historii.

Svou osudovou cestu pomsty započala ve své domovině po střetu s Arvedany, vedenými Kharem, kterého považuje dodnes za úhlavního nepřítele. Své protivníky následovala vesmírnou branou na Asterion. Lovila všechny Arvedany, bez ohledu na věk nebo příslušnost k válčící straně, na svých obětech se dopouštěla krutého mučení v takové míře, že se jí postupně zříkali všichni její následovníci z řad vznešených elfů, dokud nezůstala zcela sama. Pokusila se vrátit zpět do své domoviny, avšak u Brány ji dostihli Arvedané a ta byla při souboji s císařem Ertaronem zničena.

Ugrienin bratr Trigerog rovněž opustil Modrý měsíc, jeho cílem bylo zastavit definitivně ukončit sestrou páchané zlo. Svedli již spolu několik vyrovnaných soubojů, ten poslední se odehrál v roce 850 k.l. na odlehlém místě v Dračích skalách. Oba sourozenci v boji podlehli, mocná kouzla je smetla do zapadlých koutů Stínového světa.

Ugrien se ovšem podařilo proklouznout zpět do Přírodní úrovně, Trigerogovi se ovšem podařilo narušit její znovuzrození pozměněním sestřina hostitele. Na hranicích Kharových držav se tak poprvé v historii světa narodilo skřetí dítě, pojmenované Igen-Ur. Malého skřeta si brzy všimli místní mocní a následně i sám Khar. Pod pečlivým dohledem Liena Fialového z něj plánuje vychovat budoucího velitele armád. A malému skřetovi se zatím občas zdají nesmírně násilné noční můry, zatím nejasné vzpomínky na jiný život...

Zdroje[]

Hlavní modul/Čas temna

Dech draka 5/2001 - Procitnutí Ugrien (Zbyněk "Gilgalad" Holub, Karel Makovský)

Advertisement