Asterion Wiki
Advertisement
Myšlenková bytost
Přízračný drak
Vyvolávací emoce: nenávist + strach
Výskyt: NSKBA, s.15
Asterion

Popis[]

Přízrační draci jsou kapitolou sami pro sebe. Objevují se velmi zřídka, ví se toho o nich jen málo. Nelze ani s jistotou říci, zda se jedná o tvory hmotné či nehmotné. Jisté je, že jsou to nejsilnější nemrtvá stvoření, velmi inteligentní a záludná. Setkání s nimi přežil jen málokdo, protože kromě obří velikosti, nepředstavitelné síly a rychlosti disponují i několika druhy magie. Přízrační draci se objevují v různých velikostech, podobně jako draci obyčejní. Jejich délka se tedy pohybuje od deseti do padesáti metrů, přičemž padesátimetrový exemplář byl zaregistrován pouze jednou před více než devíti sty lety. Je samozřejmě možné, že kronikáři tehdejší doby trochu přehánějí, to ale nedokážeme posoudit. Vzhledem se přízračný drak od obyčejných přízraků odlišuje na první pohled. Vypadá totiž jako dračí kostra, kterou někdo potáhl mlžnou, bledě světélkující esencí, místo očí jsou na lebce jen hluboké černé důlky. Mdlé bílé světlo jeho těla neosvítí ani nejbližší okolí, naopak všechny světelné zdroje v blízkosti nestvůry pohasínají, blednou, zanikají. Zda jsou tmavě šedé kosti, které jdou vidět pod šedobílou průsvitnou hmotou, opravdu skutečné, nevíme. Na jedné straně pro draka nehraje okolní prostředí žádnou roli, klidně prochází skalními masivy i prolétává skrze kmeny stromů. Na straně druhé jeho zuby a drápy rozsápou ivyvernu a mohutný ocas srazí k zemi několik rytířů i s koňmi. Samozřejmě zde hraje roli magie, ale nelze říci, jestli s její pomocí prolétává hmotnými objekty, nebo jsou magické jeho útoky. Jisté je, že na draka neplatí obyčejné zbraně, nelze jej paralyzovat ani obrátit v kámen, což jsou vlastnosti typické pro všechny nehmotné bytosti.

Advertisement