Asterion Wiki
Advertisement

Domorodý národ lesarů z Jižního hvozdu se stal jedním z pokusných subjektů drakočlověka Drika. Šílený vědec mísil jejich krev s plazí, lesaři díky tomu nyní v mnohém připomínají hady a získali mnoho nových schopností. Patří mezi nejloajálnější služebníky svého pána, rekrutují se z nich zejména agenti organizace Mlha.

Pokožka nabyla lehce nazelenalého odstínu, často ji zdobí komplikovaná tetování vyjadřující klanovou příslušnost. Úzký nos na čele přechází v ostrý výstupek. Oči jsou posazené dále od sebe, s úzkými oranžovými panenkami. Malá ústa skrývají rozeklaný jazyk a dva dlouhé horní špičáky jsou protažené do jedových hadích zubů. Tvář je vždy bezvousá, vlasy naopak husté a kratší.

Žijí zhruba dvakrát déle než obyčejní lidé. Mezi jejich zvláštní schopnosti patří krátkodobá neviditelnost, telepatie a možnost velmi přesného plivání jedu (míří často na oči protivníka). V souladu s hadí studenokrevností vyhledávají teplé prostředí a snaží každý den alespoň hodinu strávit na slunečním světle. Při dlouhém pobytu ve tmě a chladu malátní a upadají do apatie.

Neobvyklý vzhled lesaři před ostatními spíše skrývají, jejich rasa a její příslušnost není mezi veřejností všeobecně známá (ovšem lesní elfové i tarosští hraničáři již v současnosti leccos tuší).

Známí zástupci:

Zdroje[]

Dech draka 5/2003 - Drik Oranžový (Zbyněk "Gilgalad" Holub)

Obloha z listí a drahokamů - dobrodružství Skřítčí srdce

Advertisement