Asterion Wiki
Advertisement

Mocný arvedanský lord z dob Císařství a jeden z nemnohých, kterým se podařilo dosáhnout proměny v bílého draka. V letech po prvním vítězství nad Kharem vedl lord Kalminar několik průzkumných výprav za jižní pól a za horské hřebeny za ním. V Mrazivých štítech nalezl velké skryté údolí, jež pojmenoval po své zesnulé manželce Axara. Zde vystavěl stejnojmenné město, centrum theurgie a výzkumu Stínového světa. Město spravoval řád Osmi mystiků s Kalminarem v čele.

Khar se po svém návratu pokoušel Kalminara přetáhnout na svou stranu, ale neuspěl. A proto se vrátil roku 3433 před k.l. v čele armády mágů s podporou několika drakolidí. Odehrál se jeden z největších magických střetů v historii Asterionu. Mocné bariéry, které Axaru chránily a izolovaly od okolního světa, nakonec vydržely masivní nápor útočníků, ale vítězství stálo život většiny Mystiků a sám lord Kalminar ze sebe vydal veškeré síly. Před svou smrtí ještě stačil na nepřátele seslat mocné paměťové kouzlo, aby navždy na Axaru zapomněli a nikdy se již o její dobytí nepokusili.

Zdroje[]

Za závojem stínů

Advertisement