Asterion Wiki
Advertisement
Myšlenková bytost
Arak
Vyvolávací emoce: sebevědomí + láska
Výskyt: NSKBA, s.24
Asterion

Popis[]

Každá z bytostí, jež označujeme jako světlonoši, je zvláštním způsobem spojena s jedním nebo více živočichy, obývajícími přírodní úroveň Asterionu. Na jejich těle je obvykle nějaký znak, jenž na tuto spřízněnost upozorní, a bytost samotná je vybavena některými vlastnostmi daného zvířete. Všechny ale mají i spoustu jiných schopností a vlastnosti získané odzvířecího druha je pouze doplňují, v žádném případě u nich nepřevládnou. Toto platí u všech s výjimkou araka, jemuž se také říká lovec. U něj zvířecí instinkty jednoznačně převládly nad rozumným uvažováním. Arak kombinuje vlastnosti dvou úžasných lovců, tygra na zemi a sokola ve vzduchu. Tygr se na jeho vzhledu podepsal nejvíce. Lovcův obličej je pokryt oranžovou srstí s černými pruhy, rozplácnutý nos zavětří živou i neživou bytost na větší vzdálenost, než čenich cvičeného ohaře. Oranžové oči vidí v noci stejně dobře jako ve dne a nic jim neunikne. V ústech má tato bytost ostré špičáky, ovšem ty jsou spíše pro efekt, většinou je ani nepoužije. Místo vlasů má krátká šedivá sokolí pírka a opeření se táhne i po zadní straně krku a okolo páteře až dolů ke kostrči, výrazné shluky šedých per jsou i v okolí trochu vystouplých lopatek. Zbytek těla pokrývá oranžová srst s tmavými pruhy, pouze na hrudi a břiše přechází do bila. Jeho ruce jsou poměrně velké, nahnědlé dlaně nejsou pokryty srstí a arak do nich může uchopit zbraň. Je pravda, že díky svým ostrým, zatahovacím drápům, jež mu vyrůstají namísto nehtů, si dokáže poradit s mnoha nepřáteli i neozbrojen.

Advertisement