Asterion Wiki
Advertisement

Ledový Běs Akcharášť, zvaný též Rampouch, platil za proradného a ctižádostivého převlékače kabátů.

Po skončení Válek živlů se přidal na stranu Akylstrí a Traanula v lovu na své bratry. Dosáhl mnoha úspěchů a korullští bohové na oplátku podpořili vznik jeho kultu ve městě Ghreng. Akcharášť ale neměl v úmyslu sloužit, chtěl vládnout.

Potají zakládali jeho uctívači i další buňky po celé korullské říši. A pomocí Tzizwráma a Bongoronga rozpoutal občanskou válku. Ovšem byl zrazen třetím spojencem, Ajkuwatou. Bohové vzpouru Běsů s velkými ztrátami potlačili a Akcharášť skončil uvězněn v podzemí pod městem Canthie.

Roku 856 k.l. byla ovšem brána jeho vězení rozmetána explozí výbušnin při sabotáži průniku trpasličí armády pod obléhané město hevrenů. Běs byl osvobozen a začal znovu budovat svůj kult. V Canthii, dnes spravované napůl trpaslíky, napůl Almendořany, se mu již podařilo získat pod svůj vliv i několik vysoce postavených osob. Mnoho moci čerpá i skrze krev prolitou v Aréně smrti a slávy. Po Běsových stopách pátrá slavný gladiátor Bartecho spolu s přáteli.

Zdroje[]

Pevnost 1/2007 - Snad v příštím životě... (Zbyněk "Gilgalad" Holub)

Pevnost 5/2009 - Krev v písku (Zbyněk "Gilgalad" Holub)

Krajiny za obzorem: Stíny jihu

Pevnost 6/2010 - Běsové (David Rozsíval)

Advertisement